Ida Jemina
Ida Jemina

KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA

Noniin ystävät! Tätä on toivottu! Eli luvassa on kokonainen jalkatreenini! 

Käytiin Tikiksen kanssa kuvaamassa video heidän YouTube-kanavalleen ja tänään pääsette tsekkailemaan mitä kaikkea tähän polttavaan treeniin kuului!

Suurin osa teistä varmasti jo tietääkin, että minulla on tapaturmaiset polvet ja nilkka – mutta tässä videossa näytän miten itse pystyn tekemään kovan treenin vaikka tiettyjä rajoitteita onkin. Eli ei keskitytä siihen mitä ei pysty tekemään vaan siihen mitä pystyy tekemään – näin jokainen saa kovan treenin vedettyä omaan taustaan soveltaen!

Jes – ei kun katselemaan ja sitten kokeilemaan! Toivottavasti pidät videosta! 🙂

KATSO EDELLISESTÄ POSTAUKSESTA: VALKOISEMPI HYMY JA IHAN MIELETÖN ARVONTA

YouTube: Ida Jemina
Snapchat: idajemina
Instagram: @idajemina
Facebook: Ida Jemina

Kommentit (24)

  1. Aino

    Nää reenivideot on kyllä kivoja! Tulee heti fiilis mennä testaamaan. Menee tää ainakin kokeiluun heti lomamatkan jälkeen! 🙂

    • Ida Jemina

      Ihan mahtavaa! 🙂 Kiva että maistuu! 🙂

  2. Ems

    Mistä ja millon oot ostanu noi ihanat treenipökät? 😀

  3. Maija H.

    Kiitos! Aivan loistava treeni ja video!

    • Ida Jemina

      Kiitos Maija H! 🙂 🙂

  4. ninni

    6/5, Näitä lisää! <3

    • Ida Jemina

      Ihana! Kiitos! <3

  5. Mamma

    Kerrankin sopiva blogi salitreenistä jopa minulle! Tosi hyvä vinkki tuo käsipainokyykky! En ole tullut ajatelleeksi, mutta poistaa minulta kyykyn välttelyyn johtaneet ongelmat, eli joko tangon kolisemisen polviin tai niskasäryt tangon pitämisestä niskassa. Enemmän ja vähemmän olen käynyt salilla 15 vuotta. Kyllä se salitausta aina joka tauon jälkeen helpottaa paluuta ja nopeuttaa etenemistä. Eli muille äideille kannustan paluuta salille, vaikka välillä elämäntilanne tai vamma vaatisikin taukoa. Saatoin ehkä välillä ajatella, ettei nyt kannata mennä, kun ei ensi kuussa pääse enää kumminkaan. Näytän aloittelijalta, mutta jossain tuolla rasvan alla on ne vanhat lihakset piilossa. Erityisesti minua innosti se postaus, jossa kerroit, että rasvaa kannattaa polttaa mahdollisimman vähällä vaivalla. Ihmetyttää miksei tätä tietoa ole muualla, mutta tuntuu järkeenkäyvältä ja varsinkin minun tapauksessani inspiroivalta.

    • Ida Jemina

      Loistavaa! Jep se on ihan huikea liike, joten testiin vaan! 🙂 Ja kyllä juuri näin, rasvaa kannattaa aina polttaa mahdollisimman vähällä vaivalla eikä laittaa kaikkia paukkuja käyttöön kerralla. Hienoa kuulla, että olet saanut postauksista inspistä! Mahtavia treenejä! 🙂

  6. Mushu

    Kiitos, oli tosi upeelta vaikuttava treeni ja varmasti kokeilen tulevan lomaviikon jälkeen!

    • Ida Jemina

      Jesss! 🙂

  7. T.

    Moi! Mistä saattaisi johtua etten saa lantionnostossa tuntumaa pakaraan vaan sisäreisiin/takareisien sisempään osaan?🤔 Ärsyttävää kun kaikki mainostavat loistavana pakaraliikkeenä ja itse en saa tuntumaa!

    • Mikaela

      ota kunnon pakara-aktivaatio alle, mulla ihan sama juttu ja jos en tee ni reisillehän se menee. Yks hyvä niksi on myös laittaa polvien ympärille kuminauha, tehdä tosi kevyellä painolla ja keskittyä koko ajan siihen et kumppari pysyy yhtä tiukkana koko matkan.

    • Ida Jemina

      Moikka! Kannattaa kiinnittää huomiota lonkankoukistajien kireyteen. Se voi helposti estää liikkeen menemisen perille. Edellä mainittu kuminauha voi olla myös kokeilemisen arvoinen 🙂

  8. Silja

    Moi!
    Sun jossain viime vuoden postauksessa oli linkki näihin treenitrikoisiin: https://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/urheiluvaatteet/tights-pants-sports-fashion/casall-873/seamless-tights-873858-7913/
    Tuleeko noista hiki läpi? Jos tulee, onko muita suosituksia harmaisiin treenitrikoisiin?
    Kiitos! 🙂

    • Ida Jemina

      Moikka Silja! Mulla ei ole ainakaan tullut 🙂

  9. PUOLIVUOTISPÄIVÄ JA TOP 5 – Ida Jemina

    […] KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA […]

  10. janhon

    Oli kyllä mukava video. Olen tehnyt jalkaprässiä yhdellä jalalla, mutta variaatiosi vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. Lisäksi pakko kokeilla kyykkyä käsipainoilla!

    • Ida Jemina

      Kiva että pidit videosta! 🙂 Ehdottomasti testiin vaan! Hyviä liikkeitä! 🙂

  11. 5 loistavaa vaihtoehtoa kyykylle – ei painoa harteilla! – Ida Jemina

    […] KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA […]

  12. u.p.

    Oi tän reenin liikkeistä mä tykkäsin tosi paljon! Varsinkin ton käsipainokyykyn aion ottaa testaukseen.
    Ja oot muuten tosi luonteva ja mukavan oloinen tässä videossa! 🙂

  13. Laura

    Moikka!
    Mistä tuollaisia remmihanskoja saa mitkä sulla on tuossa käsipainokyykyssä? Näyttävät tosi käteviltä!
    Kiitos vielä hyvästä videosta, testiin menee! 🙂

  14. HARVINAINEN TEHOLIIKE PEPULLE – OLETKO TESTANNUT? – Ida Jemina

    […] KOKONAINEN JALKATREENINI SALILLA […]

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *