KESKIVARTALO TIUKAKSI – TREENIOHJEET

Keskivartalo tiukaksi, kyllä kiitos! Tästä tulee ohjeet, jotka vahvistaa just sitä päkkiä monesta suunnasta! Treenissä vastus tulee ensin alhaalta, sitten ylhäältä ja lopuksi keskeltä. 

Ohjeet menevät näin:

  • Tee jokaista liikettä 30 sekunnin ajan. Siirry aina seuraavaan liikkeeseen ilman taukoa.
  • Pidä tauko vasta kokonaisen kierroksen jälkeen. Yksi kierros kestää 1,5 minuuttia.
  • Tee yhteensä 3 kierrosta. 

LIIKE 1. KAHDEKSIKKO JALOILLA

Lihakset tirskumaan! Asetu makaamaan selälleen ja nosta jalat ilmaan yhteen. Ala piirtämään jaloilla kahdeksikkoa vaakatasossa. Toisin sanoen ääretön-merkkiä. Toista 30 sekunnin ajan.

LIIKE 2. YMPYRÄ PUOLELTA TOISELLE

Ensimmäisessä liikkeessä vastus tuli alhaalta, nyt se tulee ylhäältä. Pysy edelleen selin makuulla ja lähde piirtämään ympyrää yläkropalla. Nouse ensin oikean kautta ylös ja laskeudu vasemman kautta keskelle alas. Sitten toisin päin. Vasemman kautta ylös ja oikean kautta alas. Toista 30 sekunnin ajan.

LIIKE 3. TWIST-LANKKU PUOLELTA TOISELLE 

Sitten päästäänkin viimeiseen liikkeeseen antamaan kyljille ja koko corelle kunnolla kyytiä. Asetu lankkuasentoon kyynärpäiden varaan. Lähde kääntämään kroppaa puolelta toiselle – oikealle ja vasemmalle. Vedä vatsa sisään ja keskivartalo tiukaksi. Toista 30 sekunnin ajan.

Shortsit TÄÄLTÄ / Paita TÄÄLTÄ / Treenikengät TÄÄLTÄ

Ai että! Ja niin on ensimmäinen kierros plakkarissa! Hengittele, palauttele ja sitten taas uudella tsempillä seuraavan kierroksen kimppuun! Jes anna mennä!

KATSO MYÖS HUIPPUSUOSITTU: 30 PÄIVÄN LANKKUHAASTE! IIIK!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: EDULLISET MEIKIT JOTKA PALJASTUIKIN HUIPUIKSI!

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Kommentit (16)
  1. Huomenna salilla testiin tämä! kiitos😇

    1. Anytime girl! Anna mennä😘🔥

  2. Tehokasta pakaratreeniä vastuskuminauhan kanssa kaipailisin! 🙂

    1. Snapfam!🙌🏼 Kiitti toiveesta!😘👊

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *