Kerro mulle!

Hei nyt saa äänestää ja heittää toiveita! Olen ollut näissä blogihommissa hieman sellainen oman tien kulkija siinä mielessä, että monet ns. perinteisemmät postaukset ovat jääneet vähemmälle.  Perinteisillä postauksilla tarkoitan esim. päiväni kuvina, laukkuni sisältö, kenkäni, varpaankynteni, mitä näitä nyt on! En edes oikeastaan tiedä ja sen takia tarvitsenkin apuanne!

Olisiko joku perinteinen postaus paikallaan? Mitä mieltä olette ja minkälaisen postauksen haluaisitte? 🙂

Oltiin ottamassa näitä kuvia meren rannalla ja pikkaisen meinasi mennä hermot tuohon tuuleen! Parit hajoamiset ja taitoa tihkuvat karetemuuvit saattoivatkin snapissa vilahtaa, mutta kyllä sieltä yksi edustavampikin otos saatiin.

karate

Tuo iiiihana villakangastakki on House of Brandonilta ja sitä saa neljässä eri värissä. Arvoin aika kauan tuon beigen ja punaisen välillä. Tsekkaa vaihtoehdot täältä!

villakangastakki

Polvipituiset ”over knee” saappaat taas löytyvät täältä. Ihan supermukavat ja kauniit! Kalleimmasta valitsemastaan tuotteesta saa nyt  Ellokselta -40% alennusta sunnuntaihin 20.9. asti, joten näiden hinnaksi tuli vain 35,97e!

Ihanaa viikonloppua kamuset! Pitäkää hauskaa, syökää hyvin ja relailkaa! Edellisessä postauksessa kerron kuinka meikkaan oman pärstäni.

takki

 

Yhteistyössä House of Brandon ja Ellos

Kommentit (41)
  1. Toivon coming soon postausta PIAN! 😉 No joo… Päiväni-postaus olisi kiva… 🙂

    1. Tsihiii 😀 toiveesi toteutuu PIAN! 😉 Kiitos toisestakin toiveesta!

  2. Tollanen ”päivä minun kanssani” tyylinen postaus olisi kiva.
    Ja sit osaisitko auttaa mua, kun oon 15v. ja käyn salilla noin kaksi kertaa viikossa. Onko toi ikäiselleni hyvä määrä ja minkälaista liikuntaa muuten suosittelet mun ikäisille? Ja myöskin kaipaisin neuvoa siihen miten tehdä kyykyn kaltaisia liikkeitä jotenkin muuten kun polveni ei kestä oikein kyykkimistä?

    1. Toive kuultu! 🙂 Jos pari kertaa viikossa on itsellesi mieleinen tahti niin anna palaa! Suosittelen harrastamaan sitä liikuntaa mistä nauttii, millään muulla ei ole niin paljon merkistystä kuin sillä 🙂 Kyykkyä voi kokeilla eri syvyyksiin, eri tangon asennoilla sekä jalkojen leveyden vaihtamisella yms. Millään yhdellä liikkeellä kyykkyä on hankala korvata, mutta monipuolisen jalkatreenin saa toki tehtyä myös hyödyntämällä esimerkiksi eri laitteita ja prässejä. Kun reisilihakset vahvistuvat, saavat polvet myös enemmän tukea. Tsemppiä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *