Ida Jemina
Ida Jemina

KENDALL JENNERIN 11 MINUUTIN VATSATREENI TEHTY! NÄIN SE MENEE!

Sis. mainoslinkkejä

Oh yes, oh yes! Kendall Jennerin 11 minuutin vatsatreeni testattu BANG! Tää treeni todella polttaa vatsoissa ja sopii täydellisesti sellaiseksi ex-tempore-treeniksi, jonka voi vetäistä kotona. Liikkeet vaihtelevat erilaisista lankuista rutistuksiin ja viimeinen liike näistä poiketen onkin yllättäen pakarapotkut! Miksi näin? Kenties ihan vaan siksi, että miksi ei! Sen voi ottaakin sellaisena bonus-liikkeenä!

Kendall sanoo, että hän yrittää tehdä nämä kaikki liikkeet silloin, kun hän ei jaksa lähteä kotoa minnekään tai on esimerkiksi reissussa vailla salia.

NÄIN SE MENEE!

KENDALL JENNER 11 MINUTE WORKOUT

  1. LANKKU – 30 SEKUNTIA – FOREARM PLANK 30 SECS

  1. LANKKU KÄMMENET LATTIASSA – 30 SEKUNTIA – HAND PLANK 30 SECS

  1. SIVULANKKU – 15 SEKUNTIA PER PUOLI – FOREARM SIDE PLANK 15 SECS PER SIDE

  1. SIVULANKKU RUTISTUKSILLA – 5 TOISTOA PER PUOLI – SIDE PLANK ELBOW TO KNEE CRUNCHES 5 REPS PER SIDE

  1. LANKKU RAAJOJEN NOSTOILLA – 15 SEKUNTIA PER RAAJA – HANDS PLANK WITH AROUND THE WORLD ARM LEG RAISES 15 SECS PER LIMB

Oikea käsi 15s, vasen käsi 15s, oikea jalka 15s, vasen jalka 15s..

  1. KEINUVA LANKKU – 15 SEKUNTIA – ROCKING HANDS PLANK 15 SECS

Nojaa eteenpäin ja tule takaisin lähtöasentoon. Toista 15 sekunnin ajan.

  1. POLVI KYYNÄRPÄÄHÄN LANKKU – 10 TOISTOA – ALTERNATING KNEE TO ELBOW IN FOREARM PLANK 10 REPS

Vuorotellen vasen polvi kohti vasenta kyynärpäätä ja oikea kohti oikeaa. 5 toistoa per puoli, yhteensä 10.

  1. RUTISTUKSET – 20 TOISTOA – CRUNCHES 20 REPS

  1. PYÖRÄILYT – 30 SEKUNTIA – BICYCLE CRUNCHES 30 SECS

  1. VARPAIDEN KURKOTUS 30 SEKUNTIA – RAISED TOE TOUCHES 30 SECS

  1. LINKKUVEITSET POLVIA KOUKISTAEN – 15 TOISTOA – BENT KNEE JACKKNIVES 15 REPS 

  1. VATSAKIERROT 15 TOISTOA – RUSSIAN TWISTS 15 REPS

Yksi toisto on tehty, kun molemmille puolille ollaan käännytty.

  1. PAKARAPOTKUT 15 TOISTOA PER PUOLI – DONKEY KICKS 15 REPS PER SIDE

No mitä mieltä? Vatsoissa ainakin tuntuu! Mun mielestä tämän tyyppiset treenit toimii sellaisina kivoina piristysruiskeina ja niitä on mielenkiintoista lähteä testaamaan. Mikä parasta – aikaa ei kulu paljon, välineitä ei tarvita, joten suorittaminen sujuu myös kotoa käsin ja vatsoissa polttaa! Jes! Tavoite siis saavutettu ja hyvä fiilis saatu. Mikään tappotreeni tämä ei ole, mutta ei treenien sellaisia aina pidäkään olla. Joskus pienempikin treeni on just jees eikä kynnys sen tekemiselle ole suuri.

Jos jotain itse tästä muuttaisin, niin se olisi yksinkertaistaminen niin, että treenaisin kaikkia liikkeitä joko tietyn toistomäärän TAI aikamäärän. En niin, että välillä katsotaan sekunteja ja välillä taas lasketaan toistoja. Nyt kesken treenin joutuu aina tsekkaamaan onko tässä nyt toistot vai sekunnit kyseessä ja laittamaan sekuntikellon soimaan. Välillä taas joutuu itse laskemaan toistoja. Eli tarkkana pitää olla!

Muuten tää oli oikein napakka ja todellakin suosittelen kokeilemaan! Lyhyet täsmätreenit on joskus vain parhautta, joten peukku tälle!

Toinen kotitreeni mitä suosittelen kokeilemaan on Demi Lovaton treeni. Siinä hiki lentää ja kulutus nousee! Salin puolelta taas Tammyn booty-treeni on ihan must!

Ei kun polttavia treenejä muruset ja nähdään taas pian!

Treenitoppi TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ / Treenikengät TÄÄLTÄ

Hi beauties!! Normally I write only in Finnish here in my blog but today I tried Kendall Jenner’s 11 minute ab workout so I thought – what the heck let’s share it with my English speaking friends too! So glad you found your way here!

Today we have a good one! A workout with no equipment needed which takes only 11 minutes. Perfect for those rainy days when you don’t want to leave the house but still want to feel those after workout endorphins!

This workout consists of 12 ab exercises which really burn the abs and 1 glute exercise just for fun! You can never work that bum too much can you hah!

Anyway! I totally recommend trying this one. It was a lot of fun and it was nice to just follow the instructions instead of thinking by yourself what to do next. If I had to change one thing, it would be changing those reps to seconds or vise versa. Now you have to set the alarm in some exercises and sometimes count the reps by yourself – so you have to keep on eye on that!

All in all I’m really happy I tried this! Abs totally on fire and I love it! Go get it lovies!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: 3 HAASTAVINTA ASIAA BLOGGAAMISESSA FOR SURE!

TUTUSTU STRONG AND CURVY-VALMENNUKSEENI TÄSTÄ!<<

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Kommentoi »

Vastaa