TREENI V*TUTUS.. KITUDIEETIT – ETHÄN MISSANNUT NÄITÄ?

Treenivitutus, aivan pieleenmennyt ruokahaaste, kitudieetit, lantionnoston virheet ja alkoholittomat drinksut…

Mitkä postaukset tänä vuonna ovat olleet niitä teidän suosikkeja ja mitä ollaan ahmittu eniten! Nää menevät niin treenistä safkoihin kuin pieleen menneisiin ruokahaasteisiinkin! Kato, ettei mikään ole jäänyt sulta välistä! Näitä oli itsekin kiva lukea uudelleen, kun ei enää kaikkea edes muistanut!

Here we go! Suosituimmat postaukset tänä vuonna sekalaisessa järkässä!

KÄSITREENI SALILLA – 6 LIIKETTÄ KÄSIPAINOILLA!

KITUDIEETIT ROSKIKSEEN! POLTA RASVAA JÄRKEVÄSTI!

EIKÖ SUA KOSKAAN V*TUTA LÄHTEÄ TREENAAMAAN?

HELPPO PROTEIINIPATUKKA RESEPTI – 5 AINESTA!

SAAKO PAKAROIHIN NÄKYVÄÄ MUOTOA PUOLESSA VUODESSA?

VÄLIPALA JOKA MAISTUU MUSTIKKAPIIRAKALTA! SUN ON PAKKO MAISTAA!

LANTIONNOSTO – ETHÄN VAHINGOSSA TEE SITÄ VÄÄRIN!

AAMUPALA IDEOITA – JOTAIN MUUTA KUIN PUUROA!

NAM! ALKOHOLITTOMAT DRINKIT X 3

RUOKAHAASTE GONE WRONG!

Whihiii siitä vain tsekkaamaan postaukset, jotka olivat suuren joukon mielestä kaikista kiinnostavimpia! 🙂 Ihanaa alkavaa viikonloppua ja ihan super rentouttavaa joulua ellei sitä ennen törmätä!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: SIEMENNÄKKÄRI OHJE JOKA OLI MENESTYS!!

Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (2)
  1. Tosi hyviä postauksia! Kiitos inspiroivasta blogista!

    Postaustoive: mitä painoja käytät missäkin liikkeessä salilla? Olisi insiroivaa ja mielenkiintoista lukea. Joskus tuntuu, että ei osaa oikein suhteuttaa omia painoja mihinkään.

    1. Moiii! Kiitti itelles ihana! Ihan mahtava kuulla, että oot viihtynyt täällä!😍 Ja kiitos toiveesta! Painot riippuu aina tosi paljon siitä minkä tyyppistä treeniä tekee vaikka sama liike olisikin kyseessä. Tärkeintä on löytää itselleen tarpeeksi haastavat ja sopivat painot. Yksilölliset erot näissä on todellakin normaaleja. Yhdellä voi olla paljonkin suotuisammat lähtökohdat voimantuoton kannalta kuin toisella mutta se tee toisesta välttämättä yhtään sen huonompaa treenaajaa. Sen takia kantsii verrata painoja vain omiin aikaisempiin painoihinsa ja pyrkiä pikkuhiljaa nostamaan niitä 😊💪🏽

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *