Ei kuvii – ei hyötyy

Suomessa ollaan! Pää on ihan sikkarallaan yölennon takia. Yritin siinä pienessä penkissä nukkua mitä kummallisemmissa kippura-asennoissa, varpaat milloin kenenkin matkustajan suussa. Hyvin repaleinen ja katkonainen yö siis takana, mutta urheasti tässä koitan vielä porskuttaa samoilla silmillä. Ja nyt niitä kuvia!

Posket pullollaan mandariinista
Posket pullollaan mandariinista

Matkan ehdoton kohokohta oli takapihan oma mandariinipuu! Jee! Siis kuinka siistiä voi olla tuoreiden mandariinien poimiminen ja siitä suoraan niiden napostelu! Olin kuin nälkäinen pikkuapina, kun salin jälkeen löysin tämän puun ja ryntäsin oikopäätä hedelmien kimppuun. Omnomnomnom niin hyviä! Tämän jälkeen kimppuuni kävi jokin ihme pistävä ötökkälauma ja oli siinä parvekkeella olijoilla naurettavaa, kun yritin hätäpäissäni pomppien yhä kerätä saalista. Mitä sitä nyt ei ruokansa eteen tekisi!

mandariini-1
Aivan liian fiiliksissä!

Matkalla ystävystyin myös astetta karvaisempiin kavereihin, nimittäin hotellin kissoihin ja koiriin. Tämäkin rontti sulatti sydämeni ihan täysin. Saa nähdä mitä kirppuja sain niistä tuliaisiksi Suomeen.

koira

Hotelli oli todella kiva ja alue iso kolmine uima-altaineen, ravintoloineen, tenniskenttineen ja villoineen. Fitnesskeskus sen sijaan oli tainnut jäädä hieman vähemmälle huomiolle.

sali
Fitness Center
kyrenia satama
Kyrenian satamassa

Kyrenialainen linna

Kypros linna
Kyrenian historiallisessa linnassa

lentokentta

Mutta nyt siis taas takaisin täällä Suomessa ja ai että internetyhteys on kuin sulaa vahaa sormissani. Ja hei jos, et ole vielä huomannut, niin Yves Rocherilta saa nyt ensimmäisen tuotteen, jonka pistää ostoskoriin, tilaajalahjaksi! Saa siis valita vapaavalintaisen tuotteen 0 eurolla! Kannattaa pitää kiirettä ja käydä tsekkaamassa äkkiä täältä, vielä kun tuo tarjous on voimassa!

pahviukko

Nyt pistän aivot hetkeksi narikkaan, se on moikkis!

Edelliseen tekstiin pääset tästä: Läpäisisitkö tämän kuntotestin?

Kommentit (14)
  1. Hei! Kuinka usein vaihdat reeniohjelmia? Kun tuntuu että tulee paljon uusia esim. Jalkareeni, kotitreenejä.. Yms niin teetkö itse reenit aina vaan postauksien takia? 🙂

    1. Hei! Treenit ovat vaihtoehtoisia treenejä eri tilanteisiin. Vedän aina suunnittelemani treenit läpi vaikka ne eivät varsinaiseen saliohjelmaani kuuluisikaan.

  2. moikka,
    tosi ihanan näkönen loma sulla oli!
    Vähän postauksen aiheesta poiketen, oisko sulla jotain hyvää etureisi liikettä/liikkeitä polvi”vammaiselle”. Mulla tosi heikot polvet eli en pääse kyykkyyn, pysty juosta tms… Nyt kun oon alkanu käydä salilla en oo löytäny yhtää sellasta etureisiliikettä, mitä voisin tehdä… Reiden ojennusta en voi tehdä, kyykyistä puhumattakaan edes ilman painoja… en siis jotenki hallitse reisi lihasta kun jalka koukussa… ja lääkärit ei osaa auttaa muutakun sanoo että kivun pitäis mennä ohi ku kasvu loppuu…

    1. Moikka Aino!
      Ihana loma olikin:)
      Kurja kuulla, itsekin polvivammaisena tiedän, miltä tuntuu. Oma polveni leikattiin reilu vuosi sitten. Jos mahdollista, pyri tekemään jalkatreeneissä etureidet viimeiseksi, jolloin jalat ovat varmasti kunnolla lämpimät. Aloita tarvittaessa kyykkyjen harjoittelu istuutumalla tuolille ja nousemalla siitä rauhallisesti ylös. Reisien vahvistuessa polvikivutkin tuppaavat hellittämään. Tsemppiä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *