ARIANA GRANDEN TREENI TEHTY!! NÄIN SE MENEE!

Ja taas mennään! Ariana Granden treeni juuri testattu tsädääm!

Kuinka mielenkiintoista ja ennen kaikkea hauskaa vaihtelua on kokeilla eri tyyppien treenejä! Oon nyt testannut ja jakanut ohjeet:

Kendall Jennerin 11 minuutin vatsatreeniin

Tammy Hembrown bootytreeniin

Khloe Kardashianin treeniin

ja Demi Lovaton treeniin.

Ja jokainen näistä on ollut aivan erilainen, joten kannattaa kurkkia! Idea on laittaa treenit ennakkoluulottomasti testiin ja kertoa tämän jälkeen teille kokemuksia niistä. Nyt vuorossa kukas muukaan kuin Ariana!

Tää muija liikkuu varmasti duuninsa puolesta aivan mielettömästi tanssi- ja koreografiatreeneineen, joten mitään monesta liikkeestä koostuvaa jumppaa hän ei tee. Arianan koutsi paljastaakin, että on asettanut Arianalle askelmäärätavoitteen, joka pitäisi saada joka päivä rikki, oli se sitten kävelyn tai vaikka tanssimisen muodossa. 12 000 askelta joka päivä. Tämän lisäksi hän antaa vain yhden liikkeen, jota tähden pitää tehdä esimerkiksi 20 toiston ja kuuden sarjan verran.

Faneille hän on paljastanut Arianan TOP 3 liikkeet, joita traineri ohjeistaa taas tekemään 30 toiston ja 5 sarjan verran jokaista. Yes sir! Ei muuta kuin hommiin sitten!

1. ASKELKYYKKY TAAKSE VUOROJALOIN

Steppaa taakse vuorojaloin. Tein 15 per jalka eli yhteensä 30. Ja näitä 5 sarjaa. Ei mahdoton ollenkaan! Tämä oli ihan hyvä ja rauhallinen alku treenille.

2. PIKE LANKKU

Mene lankkuasentoon kämmenien varaan ja nosta sieltä lantio kunnolla ylös pitäen raajat suorina. Laskeudu takaisin lankkuun. Tässä maltti on valttia! 30 toistoa tuntui pitkältä, joten ei kannata lähteä alkaa sohimaan vaan ihan rauhassa. Olkapäät ja vatsat saa mukavasti kyytiä!

Jos laskuissa meinaa mennä sekaisin, niin pidä tukkimiehen kirjanpitoa sarjoista, jotta muistat kuinka monta on jo tehtynä. Ja jos menee sekaisin, niin extraa sitten tottakai eiks niin!

3. SUPERMIES

Makaa lattialla vatsallasi kädet eteenpäin ojennettuna. Nosta sieltä rinta ja reidet samanaikaisesti ylös ja laskeudu takaisin alas. Tämä oli liikkeistä yllättäen haastavin, koska polte 30 toistolla on kova! Tee toistot siis rauhassa, ei sätkien. Palaudu ja pyöristä selkää sarjojen välissä.

No miten meni? Miltä treeni tuntui? Kauan siihen meni?

ENSIMMMÄISET AJATUKSET

Ensimmäinen ajatus treenistä ennen sen aloittamista oli rehellisesti pikkiriikkinen pettymys, koska toiveissa olisi ollut hieman isompi ja monipuolisempi treeni. Toisaalta, mitä siitä täällä kitisemään, jos Ariana ei sellaisia harjoituksia kaikkien muiden juttujen lisäksi tee. Ideana on juuri ennakkoluulottamasti tehdä se mitä ohjeistetaan, joten niinhän se oli tehtävä!

MILTÄ TUNTUI?

Treeni alkoi hyvin askelkyykyillä ja tuo toisto- sekä sarjamäärä oli siihen oikein sopiva. Mikään sykkeitä nostattava treeni tämä ei ole missään nimessä vaan tempo on aika rauhallinen liikkeistä johtuen.

Toinen liike oli henkisesti raskain, koska 30 toistoon menee aika kauan aikaa. Siinä kannattaakin olla kärsivällinen ja koittaa tehdä liikkeet tosi hyvällä tekniikalla. Mehustele vaikka samalla poltetta vatsoissa ja olkapäissä sekä laita Thank u, next soimaan!

Kolmas liike poltti oikeasti selkälihaksia ja 30 toistoa on jälleen pitkä sarja. Nämä vaativat ainakin multa kärsivällisyyttä, kun ei päässyt nopeammalla tempolla hikitreenaamaan, joten kärsimättömät luonteet – be aware! Pitkistä sarjoista huolimatta, koita tehdä liikkeet rauhassa niin, ettei lähde sohimaan ja tekemään huonoja toistoja.

Treenipaita TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ / Tennarit TÄÄLTÄ

MITÄ MIELTÄ? TEENKÖ UUDELLEEN?

Kaiken kaikkiaan tätä treeniä oli hauska testata! Ei tullut hiki, mutta sai energiaa ja kroppaa liikkeelle. Tästä treenistä tuleekin vireämpi ja parempi olo. Mulla ainakin oli tänään huonompi fiilis ennen treeniä kuin treenin aikana tai sen jälkeen, joten pojot todellakin siitä! Urho ja Sisukin oli ihan täpöllä mukana.

Luonnehtisin tätä jumppaa sellaiseksi, jonka voi hyvin tehdä jotain sarjaa katsellessa pelkän istumisen sijaan, joten go for it! Ei mikään pöllömpi idis! Toki katsetta ei pysty ihan koko ajan pitämään ruutuun päin.

Treeni ei ole kovin haastava vaan aika helppo, mutta sarjat taas ovat niin pitkiä, että kyllä ne liikkeet polttaa. Koko jumppaan meni kokonaisuudessaan noin puoli tuntia. Sellaisenaan tulen tuskin tätä enää uudelleen tekemään, mutta kertakokeiluna oli hauskaa ja virkistävää! 💪😊

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: OON IHAN SEKAISIN! KUMPI ON TEHOKKAAMPI TAPA TREENATA?

🔥🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥🔥

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (4)
  1. Moikka tää nyt ei liity tähän mitenkään, mutta millä kameralla otat näitä kuvia?

    1. No problem Riku! Tän postauksen kuvat on otettu Sony A6500-kameralla 🙂

  2. Testattu! Hyvä treeni pitkän päivän jälkeen kun ei huvittaisi pistää kunnon hikijumppia käyntiin. Mukavasti ottaa melkein koko kroppaan. Ainoa ongelma se, että tossa lankun taka-asennossa alkoi pidemmän päälle sattua ranteisiin/kämmeniin tosi paljon, ne kun ei mulla kovin vahvat muutenkaan ole. Saatan ottaa viikottaiseksi rennommaksi iltatreeniksi 😊

    1. Jes! Sellaiseen tää on just ihan kymppi!😊 Mahtavaa että pistit heti treenit käyntiin!! Ja hyvä huomio tuo ranne-asia. Sarjat on tosissaan sen verran pitkiä, että voi helposti ottaa ranteisiin. Jos sulta löytyy rannetuet niin niistä voisi olla tässä apua.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *