5 TÖRKYHYVÄÄ LIIKETTÄ SAMALLA TANGOLLA! TESTAA NÄMÄ!

Mitä mainioimpia liikkeitä sitä pystyykään tekemään samalla tangolla kulmassa! Ota nämä 5 liikettä talteen ja pistä piruittasi testiin, jos jokin näistä on korkkaamatta! Oh jea! Liikkeet treenaavat jalkoja, pakaroita, selkää, rintaa ja olkapäitä – eli todella kokonaisvaltaista menoa luvassa yhdellä samalla välineellä!

REVERSE LANDMINE-KYYKKY

Jalat ja pakarat! Tämä liike osuu ja uppoaa kovaa! Laita jalat vähän kauemmaksi itsestäsi niin, että nojaat tankoon päin. Hae hyvä jalkojen etäisyys, jotta laskeutuminen alas on luontevaa eikä polvet lähde karkaamaan liian kauas eteen. Liikerata tuntuu tässä todella sujuvalta sitten, kun se loksahtaa kohdilleen. Laskeudu alas jalkojen väliin ja työnnä itsesi takaisin ylös.

YHDEN KÄDEN KULMASOUTU

Tässä liikkeessä mennäänkin kylki kohti tankoa ja napataan toisella kädellä tangon päästä kiinni. Nojaa eteenpäin ja ota toisella kädellä tukea jalasta. Vedä tanko ylös selkälihaksia käyttäen ja laske takaisin alas päästäen lihakset venymään.

KYYKKY PYSTYPUNNERRUKSELLA VUOROKÄSIN

Tämä liike on mukavan kuluttava ja siinä yhdistyy kyykky + ylöstyöntö. Kyykkää alas pitäen tankoa olkapään tasalla toisella puolella kroppaa. Pidä se kämmen ylempänä tangossa kiinni, jolla puolella tanko on – se on työskentelevän olkapään puoli. Puske alhaalta itsesi jaloilla pystyyn ja työnnä samalla tanko ylös. Vaihda yläasennossa lennosta kämmenten paikkaa ja toista sama toiselle puolelle.

RINTAPUNNERRUS

Toisin kuin edeltävässä liikkeessä, tässä työntö tehdään suurelta osin rinnalla. Tanko lasketaan rinnan kohdalle ja työnnetään sieltä ylös.

ASKELKYYKKY TAAKSE

Viidentenä liikkeenä esittelyyn pääsee askelkyykky taakse, joka on aivan loistava suorittaa tangolla kulmassa. Itse tykkään tehdä tämän yksi puoli kerrallaan vaihtamatta jalkaa toistojen välissä. Pidä tanko rinnan korkeudella ja astu toisella jalalla taakse. Työnnä itsesi sieltä takaisin ylös pääasiassa etummaista jalkaa käyttäen.

Oh yes minkit! Kyllä treenin jälkeen aina pieni hymy irtoaa! Hikisiä hetkiä sulle!😍💪

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: 3 x FREESIÄ HERKKUA!

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (2)
  1. Hyviä liikkeitä taas kerran! Ainakin viimeinen menee heti kokeiluun. Pakko kysyä uusia treenivaatteita vailla olevana, mistä kuvien treenihousut on? Kiitos jos viitsit vastata! 🙂

    1. Jes kiva että pidit Emilia!😍💪 Nää on itseasiassa ihan vaan normaalit legginsit ja tilattu fashionnovasta🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *