Ida Jemina
Ida Jemina

30 PÄIVÄN SEINÄKYYKKYHAASTE! USKALLATKO KOKEILLA?

Uskallatko ottaa haasteen vastaan? Aika iskeä tulinen sellainen kehiin ja oh boy tämä on mun suosikki! Suuren suosion saaneen 30 päivän lankkuhaasteen jälkeen, on täydellistä siirtyä jalkojen kimppuun ja hypätä seinäkyykkyyn! Tämä kettumainen liike vaatii ennen kaikkea pääkopalta sitkeyttä, sillä siinä vaiheessa, kun homma alkaa tuntua reisissä haastavalta, pääsee oikein kunnolla testaamaan sitä henkistä kanttia. Pysyy pysyy jaksaa jaksaa! Tämän homman salaisuus onkin nimenomaan päästä sen pahimman vaiheen yli, kun jaloissa polttaa ja tekisi niin mieli lopettaa. Mutta älä luovuta, jaksat kyllä! Ja kohta päivä päivältä olet lähempänä teräksisen tiukkoja jalkoja ja pääset yllyttämään kaveriakin kokeilmaan samaa!

Mikä parasta, haasteeseen tarvitset vain seinän, johon nojata. Asetu 90 asteen kulmaan ja pidä kädet sivuilla, ei reisillä! Aloita vaikka samalla kun peset hampaita, odotat ruoan lämpenevän tai kun illalla katsot Netflixiä!

Iiik sitten mennään!

Trikoot täältä / Treenikengät täältä

30 PÄIVÄN SEINÄKYYKKYHAASTE

Päivä 1 – 20 sekuntia
Päivä 2 – 20 sekuntia
Päivä 3 – 30 sekuntia
Päivä 4 – 30 sekuntia
Päivä 5 – 40 sekuntia
Päivä 6 – VÄLIPÄIVÄ

Päivä 7 – 45 sekuntia
Päivä 8 – 45 sekuntia
Päivä 9 – 60 sekuntia
Päivä 10 – 60 sekuntia
Päivä 11 – 60 sekuntia
Päivä 12 – 90 sekuntia
Päivä 13 – VÄLIPÄIVÄ

Päivä 14 – 90 sekuntia
Päivä 15 – 90 sekuntia
Päivä 16 – 120 sekuntia
Päivä 17 – 120 sekuntia
Päivä 18 – 150 sekuntia
Päivä 19 – VÄLIPÄIVÄ

Päivä 20 – 150 sekuntia
Päivä 21 – 150 sekuntia
Päivä 22 – 180 sekuntia
Päivä 23 – 180 sekuntia
Päivä 24 – 210 sekuntia
Päivä 25 – 210 sekuntia
Päivä 26 – VÄLIPÄIVÄ

Päivä 27 – 240 sekuntia
Päivä 28 – 240 sekuntia
Päivä 29 – 270 sekuntia
Päivä 30 – 300 sekuntia

Wohoo ja näin olet suorittanut tulistakin tulisemman seinäkyykkyhaasteen onnistuneesti loppuun ja pääset leijumaan teräksisen tiukoilla taidoillasi! Ei kun sekuntikello hollille ja ensimmäinen päivä käyntiin! 😘👊

TSEKKAA MYÖS: 30 PÄIVÄN LANKKUHAASTE!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NYT STRESSAA!

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
YouTubessa: Ida Jemina 
Instagramissa: @idajemina 
Facebookissa: Ida Jemina

Kommentit (2)

  1. Se inhottava valittaja

    Kannattaa huomioida, että seinään vasten tehty kyykky kuormittaa polven takaristisidettä ja uskoisin, että staattinen asento missä lihakset eivät jaksa pidemmän aikaa kannatella asentoa aiheuttaa enemmän kuormitusta ristisiteelle. Ettei ainakaan paina kyykkyhaastetta, jos polven alueelle tulee painetta tai kipua.

    • Ida Jemina

      Et oo inhottava valittaja ollenkaan! 🙂 Se on aivan totta että jos kipua tuntuu ylipäätään missä tahansa liikkeessä, ei sitä kannata tehdä (jos tekniikasta ei ole kyse).

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *