3 LOISTAVAA YHDISTELMÄLIIKETTÄ – OLETKO TESTANNUT?

Heisulivei parhaat! Miten menee? Tänään laitetaan jakoon kolme erilaista yhdistelmäliikettä, jotka ovat meikäläisen lemppareita. Miksi? No siksi, että ne ovat oikein sellaisia kutkuttavan muikeita kokonaisvaltaisia liikkeitä! Päästään lyömään monta kärpästä yhdellä iskulla BANG!

Yhdistelmäliikkeitä on olemassa monta erilaista, mutta nämä, jotka tässä seuraavaksi näytän, ovat sellaisia, joita rakastan. Ne on helppoja ja yksinkertaisia tehdä siinä mielessä, että tarvitset vain käsipainot. Toisaalta ne ovat myös todella raskaita ja kuluttavia liikkeitä!

Alright! Alkuhöpinät sikseen! Käydään liikkeiden kimppuun!

YHDISTELMÄLIIKKEET X 3

KÄSIPAINOKYYKKY + ROMANIALAINEN MAASTAVETO

Suoraan siihen ykkössuosikkiin, jonka varmasti moni onkin jo nähnyt meikäläisen ennenkin näyttävän. Tässä liikkeessä yhdistetään käsipainokyykky ja romanialainen maastaveto. Tämä liike on yksi suosikeistani, sillä se on niin kokonaisvaltainen. Jalkojen ja pepun lisäksi myös core ja hartiat pääsevät työskentelemään. Pidä pakki tiukkana ja selkä suorana. Työsarjoihin kannattaa ottaa myös avuksi remmit, jotta pystyy valitsemaan tarpeeksi haastavat painot.

KYYKKY + PYSTYPUNNERRUS

Iskepä tämä liike mukaan kuluttavaan salitreenin, niin tiedät treenanneesi! Aivan loistava! Ensin tehdään kyykky pitäen käsipainoja ylhäällä olkapäiden korkeudella. Alhaalta ylös noustessa punnerretaan kädet ylös. Jälleen kerran raskas ja kokonaisvaltainen liike, mutta pystypunnerrukseen saa mukavasti vauhtia kyykystä, jolloin tähän pystyy valitsemaan raskaat painot.

ASKELKYYKKY ETEEN + ASKELKYYKKY TAAKSE

Kuulostaa simppeliltä, mutta tässä piilee aivan oma jujunsa! Liikkeessä yhdistyy kaksi yhden jalan liikettä eri raajoille vuorotellen, joilloin sarjan aikana ei jumputeta pelkästään toista puolta vaan itseasiassa molempia. Mind blown!

Pidä toinen jalka paikoillaan koko ajan lattiassa. Astu oikealla eteen askelkyykkyyn, ponnista ylös seisoma-asentoon ja askella taas oikealla taakse askelkyykkyyn.

Kun astut eteen oikealla, oikea jalka on työskentelevä puoli. Kun astut tämän jälkeen taakse oikealla, vasen puoli onkin itseasiassa työskentelevä puoli. Tadaa! Kuinka hyvä!

Kun olet tehnyt tällä tavoin sarjan pitäen oikean jalan koko ajan lattiassa paikoillaan, vaihda puolta, niin että oikea jalka on vastaavasti koko ajan paikoillaan.

Treenijuomana TÄMÄ! Crop-paita TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ

Siinä kolme meikäläisen suosikkia, jotka ovat oikeasti todella hyviä! Kuka aikoo testata?😍🙌

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KESÄN KAUNEUSKIKAT! NÄÄ KANTSII TIETÄÄ!

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (4)
  1. Hep hep 🙋 minä aion testata, jos en aivan salilla niin kotitreeninä joku päivä ihan ehdottomasti. Monta sarjaa ja kierrosta tätä voisi tehdä? Tää kuulostaa ihan mahtikselta! Tuskin maltan odottaa, että pääsen tätä testaamaan!

    1. Jes mahtavaa! Anna mennä! Näitä liikkeitä pystyy hyvin vetämään myös kotona, koska laitteita ei tarvita! Jos nämä haluaa tehdä omana treeninään, niin 4 sarjaa jokaista 8-12 toistolla on aika bueno 😊👊

  2. Sohvaperunaksiko?
    26.6.2019, 21:01

    WOW! Ihan huippuja yhdistelmäliikkeitä, käsipainokyykky ja rom.mave kuuluu jo vakkarikalustoon jalkapäivinä. Muutenkin oot niin mahtava tyyppi, sellainen terve esikuva monille niin nuorille kuin vähän vanhemmillekin naisille. Lämpimät kiitokset postauksistasi.
    Olis postaustoivetta, haluaisin kuulla kuinka suunnittelet viikon treenin, lähinnä sitä lepoa silmällä pitäen. Itse olen saanut elämäntavan hyvin aktiivisesta elämästä, paljon liikuntaa ja ruokailupuoli on kunnossa, makrot kohdillaan niin sanotusti. Mutta siitä kolmen kimpasta yksi osapuoli on vielä huonosti hanskassa, nimittäin lepo. Pientä flunssaa puskee todella usein ja se onkin ainoa, millä kroppani ilmoittaa uupumuksestaan. Millä ilveellä sitä oppii siihen? Kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen tuntuu, että päivän tunnit loppuvat kesken niin salin, koiranulkoilutuksen, kodista huolehtimisen ja kokkaamisen jälkeen. Ei paljoa jää luppoaikaa, mutta nautin aktiivisuudesta. Kroppa vaan jossain kohtaa päättää, että nyt riittää.
    Tämmöstä vähän erilaista lepopostausta toivoisin. Kuinka saada aktiivinen elämä ja niin sanottu sähköjänis-ihmistyyppi välillä pysähtymään? Miksi se lepo on niin tärkeää. Kuinka pidät itsesi terveenä?

    1. Hei huikeeta! Nuo on kyllä niin kingejä liikkeitä! Ja voi KIITOS! Oot aivan ihana! 😩❤️

      Ja hei kiitos myös hyvästä postaustoiveesta! Lepo on sellainen joka saattaa helposti jäädä vähemmälle huomiolle kun painaa pää kolmantena jalkana. Olen joskus aiheesta lyhyesti kirjoitellut ja kannattaakin kurkata tämä vanha postaus tästä: Unohtuiko lepo?

      Näistä voisi kyllä taas joskus kirjoitella lisää! Tsemppiä päivään!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *