3 KOVAA LIIKETTÄ EIKÄ MUUTA TARVITA – TÄMÄ JALKATREENI TALTEEN!

Hiki virtaamaan, kintut kitisemään ja pää punaiseksi! Voiko oikeasti tehokkaan, kehittävän ja kovan jalkatreenin saada aikaiseksi kolmella liikkeellä? No todellakin voi!

Tämä treeni sisältää kolme raskasta liikettä vapailla painoilla ja on esimerkki siitä, kuinka muutamalla haastavalla liikkeellä saa tehokkaan treenin aikaiseksi. Ajallisesti treeni ei ole lyhyt vaikka niin voisi ensi alkuun ajatella, sillä isoihin liikkeisiin tarvitaan usein lämmittelyineen ja palautumisineen enemmän aikaa kuin pienempiin ja kevyempiin liikkeisiin.

Muista huolelliset lämmittelyt ja valitse itsellesi sopivat painot. Tee jokainen liike kunnolla äläkä päästä itseäsi helpolla. Jes aloitetaan!

Liike 1. Kyykky 15 toistoa x 4 sarjaa

Liike 2. Maastaveto 10 x 4 sarjaa

Liike 3. Lantionnosto 20 x 4 sarjaa

Toistoalueet ovat esimerkkejä ja niitä voi ehdottomasti soveltaa omiin tarpeisiinsa sekä vaihdella esimerkiksi treenien välillä – toisessa treenissä pidempää sarjaa ja vastaavasti toisessa lyhyempää. Muista tällöin myös säätää painoja sen mukaan. Tarkoituksena ei ole lyhyemmissä seteissä päästää itseään helpommalla, vaan silloin pääsee pistämään lisää rautaa tankoon, jolloin treenit ovat hyvin eri luonteisia.

Jos vielä aikaa jää, niin voit tehdä pohkeille esimerkiksi varpaillenousuja lisäpainojen kanssa ja näin viimeistellä tulisen kovan, mutta simppelin jalkatreenin!

Treenitrikoot -30% TÄÄLTÄ! / Treenipaita -30% TÄÄLTÄ!

 

Kun liikkeet, vastukset ja asenne on kohdillaan, voi kolmella liikkeellä saada todella tehokkaita treenejä tehtyä! Jes! Ei kun tsemppiä salille hikipäät!

KATSO MYÖS: PARHAAT PAKARALIIKKEET SALILLA – NÄMÄ EIVÄT MENE JALOILLE!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: NÄITÄ EN HOKSANNUT AJATELLA SYÖMISISSÄ KUN ALOITIN SALIN

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *