Ida Jemina
Ida Jemina

​NYT MENNÄÄN!! VARAUDU TODELLISIIN TULOKSIIN!

Mainos uudesta treenivalmennuksesta!

HUH! Tänään on se päivä! 😍💥 Vuoden kovin treenivalmennukseni – STRONG and CURVY on julkaistu!! Tässä äärimmäisen tehokkaassa valmennuksessa ei kurvien korostamista pelätä vaan panostetaan nimenomaan muodokkaan ja urheilullisen figuurin saavuttamiseen sekä ennen kaikkea vahvaan ja hyvään oloon!

Treenit ovat rankkoja, mutta hauskoja toteuttaa – freesit liikkeet, koukuttavat erilaiset jaksot ja jatkuvasti kehittyvä ohjelma saavat näkyvien tulosten lisäksi aikaan aivan superhyvän ja motivoituneen fiiliksen. Ohjelma kehittää erityisesti pakaroita ja luo niihin ihan ennennäkemätöntä muhkeutta ja pyöreyttä.

Treeniohjelma kestää 8 viikkoa ja sisältää 4 muokkaantuvaa treeniä viikossa. Voit aloittaa sen samantien tai myöhemmin silloin kun sinulle parhaiten sopii, sillä ohjelmat saat ikiomaksesi. Matkaasi tukee online coaching-palvelu, joka on tukenasi kolmen kuukauden ajan tilauksesta. Ja ainiin, meikäläinen treenaa teidän kanssa tismalleen samalla ohjelmalla!😉🔥


STRONG and CURVY sisältää:

– Jatkuvasti kehittyvän treeniohjelman näkyvien tulosten saavuttamiseksi

– Monipuolisen ja runsaan ruokavalion tukemaan kehitystä ja muotojen saavuttamista (myös gluteeniton ja maidoton)

– Online coaching palvelun

– Jokaisen liikesuorituksen videolla

– Kattavat ja tarkat ohjeet joissa kerron tismalleen mitä tulee tehdä ja miten

– Tekemisen meininkiä, motivoivia treenejä ja ihan uusia tuloksia!

Nyt mennään!!

>>TILAA STRONG and CURVY -VALMENNUS TÄSTÄ!<<

Kommentit (54)

  1. Ella

    Mukana!💪💪

  2. A

    Tilattu! En malta odottaa treejenä!!!!

  3. UllaK

    wou hyvältä näyttää🙌 huomenna salille😊

  4. Kiki

    Tilattu! Vaikuttaa todella hyvältä ja en malta odottaa treenejä!!

  5. Iitu

    Kuulostaa hyvältä, mutta olisikohan valmennuksen ruokavalio sovellettavissa vegaaniseen muotoon?

    • Ida Jemina

      Moikka Iitu! Periaatteessa on jos valitsee laadukkaita proteiininlähteitä ja ottaa tarvittaessa mukaan esim. BCAA:ta!

  6. Julia

    Tilattu!! Miten tonne online coaching palveluun pääsee ja mistä näkee liikkeet videolla?

  7. Susanna

    Oii valmennus kuullostaa iha superilta!! Onko se kuinka kauan ostettavissa? Nyt ei aika riitä niin mietin, että jos ostaisin itselleni joululahjaksi ja uuden vuoden jälkeen rupeisin treenaamaan ohjelman mukaan😍🤔😈

    • Ida Jemina

      Moikka Susanna! Loistava suunnitelma!🍑🔥 Ehdottomasti voit lähteä uuden vuoden jälkeen mukaan, mutta tarjous on voimassa kuitenkin enää tänään! 😊👊

  8. Elisabet M. Rinne

    Moikka! 🙂 Onko tätä mahdollisuus toteuttaa saliversion sijaan kotiversiona?

  9. Mari

    Moikka! Kannattaako mukaan lähteä vaikka kropasta löytyisi vähän pudotettavaa, vai onko kyseessä nimenomaan ohjelma lihasmassan kasvatusta varten?

  10. K

    Mukana 🍑🔥
    Paitsi että kauanko menee siinä että se maksu näkyy siellä että saa ohjeet näkyviin? 😀

    • Ida Jemina

      Mahtavaa K! 😘👊🔥 ohjelmat saa itselleen heti tilauksen jälkeen. Mikäli et ole saanut niitä, niin nakkaa viestiä asiakastukeen täällä. niin saadaan sulle ne näkyviin 😊👊

  11. Norppis

    Hei! Onko valmennus sopiva aloittelijalle tai semmoiselle jolla on jäänyt salitreenit jo jonkun aikaa väliin?

    • Ida Jemina

      Moikkis Norppis! Jos sinulla on treenaamisen perusteet hallussa niin ei kun mukaan vaan vaikka olisikin ollut taukoa! 👊🔥

  12. Anu

    moikka!
    voitko tarkentaa hieman minkälaista kuntosalivälineistöä tarvitsee? mulla on kotona pieni kuntosali ja mietin, että pystyisinkö toteuttamaan tätä valmennusta kotona.

    • Ida Jemina

      Moikka Anu! Kerro vain mulle kaikki mitä sulta löytyy kotoa niin katson miten ohjelma voisi sulle sopia! 🙂

  13. Noora

    Messissä ollaan! Just ruokkiksella ahtamassa riisiä ja kanaa, huh mikä annos 😂💪🏽 Innolla ootan että pääsen töistä lähtemään salille 😍😍

  14. Emma

    Hei! Kuulostaisipa hyvälle! Mulla selkävaivat rajoittaa melko paljon salilla liikevalikoimaa (mm. normi kyykyt, hip thrust jne.), joten mietin sopiikohan tuo ohjelma minulle?

    • Ida Jemina

      Moikka Emma! Ohjelmassa tehdään sekä eristäviä että raskaita liikkeitä niin kannattaa miettiä sen mukaan kuinka paljon selkävaivat rajoittavat omalla kohdallasi liikkumista. Ohjelman saa toki ikiomaksi, joten sitä pystyy myös hyödyntämään tarvittaessa myöhemminkin 🙂

  15. Anni

    Kuulostaa kyllä tosi ihanalta, harmi vaan kun mun salilla ei hirveen isoa laitteistoa ole (kyykkyteline ja pena) 🙁 P.S. tosi kiva lukea sun blogia, vaikutat niin positiiviselta ja energiseltä 😊 Mulla salitreenit jääny töiden takia vähän vähemmälle, mutta täältä löytyy aina innostusta ja hyviä vinkkejä, kiitos!

    • Ida Jemina

      Ihan mahtava kuulla Anni, kiitos kovasti! 😍💪🏽 Tsemppiä sulle talveen ja törmäillään täällä taas! 😘👊

  16. Outi

    Onko ohjelmassa siis pelkkiä salitreenejä perinteisellä mallilla, vai onko siinä mukana myös loikkia tms salilla tehtäviä kuntopiirimäisiä treenejä? Vieläköhän ehtii alennukseen mukaan kun saan vastaukset näihin 🙂

    • Ida Jemina

      Moikka Outi! Treeniohjelma on tosi monipuolinen ja sisältää perinteisen salitreenin ohella monenlaista elementtiä ja maustetta. Kokonaisia plyo- tms. treenejä ohjelma ei sisällä. Vielä ehdit todellakin mukaan tarjouksella, jos ennen klo 23.59 olet liikenteessä! 😘👊

  17. Hanna Saldana

    Messissa, taalta pallon toiselta laidalta! 💪🏻👌🏼😄. En ole kerenny tsekata viela treeniohjelmaa, mutta modifioin jos paljon liikkeita jotka rasittaa selan huonoa valilevya, esim. raskaat kyykyt… Piti saada salilla ”haahuilemiseen” vahan runkoa, on kiva valilla noudattaa toisen tekemaa ohjelmaa niin ei tartte itse miettia, senkun tekee 😆. Ihanaa talvea sinne taalta Havaijilta! 🌺

    • Ida Jemina

      Jeee hyvä Hanna!! 😍💪🏽😍💪🏽 Mahtavaa että pääsit messiin!! Ei kun ihan supereita treenejä sulle sinne Havaijille!😍🔥

  18. Jess

    Jauuu kivaa, ostoskoriin meni!
    Mutta pieni kysymys silti, itsellä on n. 2-3 kg painonpudostus menossa. Ruokamäärät mulla on hieman pienemmät tällä hetkellä kuin kyseisessä ohjelmassa. Uskaltaako sitä mennä niillä mun pienillä määrillä vai nostaako määriä? 🙂
    Tenkkapooooo!

    • Ida Jemina

      Mahtavaa! Ei kun treenit käyntiin vaan! 😍🔥 Ruokavalio on suunniteltu tukemaan lihaksen kehittymistä, joten jos määrät ovat tavoitteeseesi nähden suuret, niin mene vain pienemmillä määrillä 🙂

  19. Saramarkkanen

    Aivan mahtava ohjelma!😍 Tänään sai pylly jo kyytiä😄💪 Meinasi syksyllä hieman motivaationpuute painaa, joten tämä tuli kyllä tarpeeseen. Nyt on taas motivaatiota kun on hieman erilaisia liikkeitä mihinkä on tottunut ja muutenkin super kiva ohjelma!! Tätä ei voi edes liikaa hehkuttaa👍💪😊

    • Ida Jemina

      Jess Sara go girl!!😍🔥🔥 kiva kun laitoit fiiliksiä, ihan mahtava kuulla! Just oikea meininki, tsemppiä treeneihin! 😘👊

  20. Ansku

    Oi vitsi tää kuulostais hyvälle! 😍 mulla on tällä hetkellä tavoitteena pudottaa vähän painoa (3-4kg) ennen maaliskuussa olevaa etelänreissua. Uskaltaakohan tätä ohjelmaa aloittaa vielä ennen reissua vai onko ruokaohjelma sellainen että rasvaa saattaa tarttua vähän lisää? ☺

    • Ida Jemina

      Moikka Ansku! Valmennuksessa keskitytään ensisijaisesti kurvien korostamiseen ja muotojen kehittämiseen, eli laihdutusohjelma ei ole kyseessä 🙂

  21. J

    Moikka! Treenataanko ohjelmassa minkä verran yläkroppaa suhteessa alakroppaan, itsellä jo alakroppa aika strong and curvy eli enemmänkin kaipaisi yläkroppaan lisää lihasta ja muotoa? 🙂

    • Ida Jemina

      Moikkista J! Ohjelmassa treenataan yläkroppa kahteen kertaan treeniviikon aikana painotuksen ollessa kuitenkin pakaroissa 👊🔥

  22. Emma

    Moikka! Hankin mielenkiinnosta ohjelman vaikka urheilijalta jo näytänkin 🙂 tulikin kysymys kun en aikaisemmin huomannut että tämä sisältää neljä salikertaa, että olisiko valmennuksesta saatavan hyödyn kannalta viisaampaa aloittaa paljon myöhemmin, kun salille neljästi kerkeää vai malttamattomana jo nyt, vaikka ohjelmaa joutuisi soveltaa. Salille kerkeän kaksi, koulusta kevyinä viikkoina kolme kertaa kun on lentopallotreenejä ja body combatiakin? Onko sulla hyvää ideaa miten voisi sitten soveltaa esim. kahteen/kolmeen kertaan jos ei odota myöhempää ajan kohtaa?

    • Ida Jemina

      Moikka Emma! Mahtavaa että pääsit messiin! 🙂 Aloita ihmeessä sitten kun ajallisesti sun on helppo käydä salilla niin saat kaiken hyödyn irti 🙂

  23. M

    Moikka, oon seuraillut paljon eri blogeja ja pyrkinyt imemään inspiraatiota liikkumiseen, oon myös miettiny jonkinmoisen treeniohjelman ostamista, mutta on tosi vaikeeta tietää, mikä olis hyvä just itelle, on vaikka mitä aina Nanna Karalahden, Eevi Teittisen ja Ilona Siekkisen supertreeneistä muihin ohjelmiin, joten ostaminen on aina jäänyt.. Tykkään kuitenkin, että sun suhtautumises ei vaikuta miltään salaatinlehdellä kitkuttamisella, mikä olisi myös itselleni tärkeää oppia. Toisaalta mietin, onko ohjelmassasi treenejä kuinka paljon ja kauanko yhteen treeniin menisi aikaa, esim. kuinka monta sarjaa kutakin liikettä tehdään ja montako eri liikkeitä on kussakin treenissä?
    Oon reilu parikymppinen opiskelija ja laihduttanut omin avuin pari vuotta sitten yli 50 kiloa ja nyt aikalailla normaalipainossa. Harrastan tällä hetkellä lenkkeilyä ja käyn ryhmäliikunnoissa ja sillon tällöin salilla. Tämä ohjelma alkoi kiinnostamaan, sillä olisi kiva vihdoin ruveta keskittymään muunkinlaiseen muutokseen kropan suhteen, etenkin takapuoleen, soveltuisikohan tämä siis itselleni? Olen vielä hieman epävarma saleilija, mutta pikku hiljaa tajuan, ettei ne muut ole itseäni tulleet tuijottamaan vaan tekevät omaa treeniään ja tekemällä oppii.
    Kiitos inspriraatiosta ja mukavaa talven alkua! 🙂

    • Ida Jemina

      Moikka M! Kuulostaa siltä, että tämä valmennus voisi olla sulle ihan nappi juttu! Tässä ei tosissaan mitään kitudieettejä ole ja tavoitteena on nimenomaan muotojen kehittäminen sekä erityisesti pakaran kasvattaminen. Salilla käydään 4 kertaa viikossa ja treeneihin kannattaa varata reilu tunti. Se on just niin, että tekemällä oppii ja tässä valmennuksessa annetaan tarkat ohjeet kaikkeen ja saat myös tarvittaessa apuja online coachingista 🙂 Supereita treenejä sulle jos päädyt mukaan ja energistä talven alkua sullekin! 🙂

  24. M

    Rupes kyllä houkuttelemaan tuo ohjelma, jos se samalla motivois tosiaan menemään sinne salille! Sellaista vielä kysyisin, kun ekat alet tosiaan ehti meneen ohi ohjelman ostoa harkitessa, niin onkohan mahdollisesti ohjelmaa tulossa alennuksella taas jossakin vaiheessa (pakko näin opiskelijana ottaa huomioon), jos vaikka joululahjaksi itse itselleen ostaisi? 🙂

    • Ida Jemina

      Moikka M! Ei kun tervetuloa messiin vaan!😊👊 toistaiseksi ei ole tiedossa uusia alekampanjoita. Halutessaan valmennuksen saa toki tilattua osamaksulla 😊

  25. Veera Terho

    Hei, olen tällä hetkellä kotona 2kk ikäisen vauvan kans enkä tämän vuoksi pääse salille. Minulta löytyy kotoa pitkä tanko ja hyvät painosarjat + käsipainot, lisäksi tasainen penkki ja kuminauhoja ja pallo. Onnistuiskohan ko. ohjelmaa muokata koritreeniksi?

    • Ida Jemina

      Moikka Veera!❤️ Sun välineistöllä pääsee kyllä todella pitkälle mutta valitettavasti tähän ohjelmaan tarvitaan myös kuntosalivälineistöä🔥

  26. Innokas

    Moikka! Oon tässä miettinyt tämän strong and curvy -treeniohjelman hankkimista, mutta mietin että kumpi paino minun pitäisi ilmoittaa ostaessa, kun se pomppii siinä molemmin puolin 75 kg, joka on juuri siinä rajalla?

    • Ida Jemina

      Moikka ihana! Voit halutessasi ottaa hyvin pienemmän painoluokan mukaan sillä tässä valmennuksessa syödään runsaasti! 🙂 Superisti tsemppiä treenien korkkaamiseen! Anna mennä!!😍

Kommentoi »

Vastaa