Fit you too
Fit you too

Takuulla killeri -jalkatreeni KOTONA!


Olipa kiva kuvailla taas teille treenivideota ja tällä kertaa aiheena on alakroppa. Kintut voi todellakin saada kesäkondikseen ilman kuntosalia ja jopa ilman välineitä! Kun treeniin yhdistää vielä esimerkiksi juoksun tai mäkivedot, niin voit nähdä varmasti tuloksia jo kuukauden päästä. Toki se vaatii myös ruokavalion siivoamista, eli turha sokeri ja vehnä pois.
Kotitreeni on tarkoitus tehdä kovalla intensiteetillä, jotta jalkoihin saadaan kunnolla tuntumaa! Jos olet treenin suhtee  vasta aloittelija, niin tee hitaammin ja jätä hypyt pois – ne nimittäin nostavat aina kovasti sykettä.
Lisää haastetta saat ottamalla messiin lisäpainoja, kuten käsipainot, kahvakuulan, painoliivin tai vaikka vastuskuminauhan.
Tässä siis teille kesään valmistava jalkatreeni, kannattaa kokeilla! Voin lyödä melkein vetoa, että TOIMII!
Kun olette koittaneet treeniä niin laittakaas vähän fiiliksiä, että miten toimi? 

Kommentit (3)

  1. Johanna

    Tää oli tosi hyvä! Skippasin päivän juoksulenkin, mutta innostuin kokeilemaan tämän. Varmaan paras kotitreeni jaloille ilman välineitä ikinä! Jalat sai tosi monipuolosesti ärsykettä, ei mennyt pelkästään reisille. 😀

    • fityoutoo

      Ihan mahtavaa! Tosi kiva kuulla että säkin tykkäsit! Ja tosiaan se olikin tarkoitus, että tulisi monipuolisesti liikkeitä eri lihaksille 🙂 .

  2. Janni

    Samaa mieltä Johannan kanssa, mukavan monipuolinen! Tää oli kiva treeni, tuli jokunen uusi liike mitä en ole ennen kokeillutkaan. 🙂

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.