Tehokas treenihaaste kotona alkaa nyt!

Vuosia sitten tein Jillian Michaelsin eli jenkkilän suurin pudottaja sarjan koutsin kehittämän treeniohjelman; 30 day Shred. Tein shred-haasteen ennen häitä, tuolloin oli tavoitteena ei muffinsi vaan morsian lookki kropalle.

Sain motivaatiota omista ennen-jälkeen kuvistani ja halusin aloittaa vuosien jälkeen haasteen uudestaan!

Shredin ajatuksena on se, että treeniä tehdään joka ikinen päivä 30-päivän ajan. Shred-ohjelmaan kuuluu 3 erilaista vaikeustasoa. Jokaista vaikeustasoa tehdään 10-päivää.

 

Aloitin eilen Jillian Michaelsin Shred-ohjelman 1 osan ja teen sitä siis 10-päivän ajan. Seuraavat 10-päivää 2 osaa ja viimeiset 10-päivää 3-osaa.

Treeni kestää n. 25-minuuttia ja suorittamiseen tarvitset pienet käsipainot. Voi tehdä toki ilmankin, tai tarvittaessa vaikka laittaa vesipulloon vettä ja sen painoksi, mutta paras teho tulee käsipainoilla.

Tehokas treenihaaste kotona ; 30 day shred on todellakin sitä. Voi hittolainen olin ihan hiestä märkä kun eilen tein ensimmäisen setin, tekemisen meininkiä!

Odotan innolla millaiset tulokset haasteesta tulee tällä kertaa. Kroppa on pyöräyttänyt edellisen haasteen jälkeen toisen lapsen ja herkut on maistuneet aika paljon enemmän kuin silloin haha!

Jillian Michaelsin vetämä 30 day shred oli hävinnyt youtubesta, mutta löysin onneksi videon jonkun toisen tekemänä ja se löytyy tästä:

En ole pitkään, pitkään aikaan tehnyt mitään treenihaasteita, joten hauskaa kokeilla pitkästä aikaa. Saa nähdä miten muikkelin käy!

Lue myös

30-day Shred tulokset

SEURAA MAMAA
Facebookissa / Instagramissa

Kommentit (2)
  1. Tsemppiä haasteeseen. Onko treenit kuin pitkiä ja tarviiko niihin välineitä?

    1. Kiitos :). Tuon tiedon voisin muokata postaukseenkin, kesto on n.25min ja tarvitsee pienet käsipainot/jos ei ole sellaisia niin voi tehdä ilmankin

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *