Fit Fat Mama
Fit Fat Mama

Kolmen liikkeen tehokas Pepputreeni!

Pitkästä aikaa ihan real lifen salipostausta! Miun piti postailla jo eilen, mutta pöytäkoneen netti ei toiminut pöh. Tein tämän kolmen liikkeen pepputreenin eilen, ja halusin tulla jakamaan sen tännekin. Todellakin back to basic, kökkölaatuisine kuvineen kaikkineen. Kaikki liikkeet ovat myös sellaisia, jotka saa tehtyä vaikka  kotona jos  kuntosali mahdollisuutta  ei ole. Siinä tapauksessa tarvitset vaan jonkun lisäpainon. Painokiekko, tai vaikka Taapero ( jos muksu malttaa mukana 😀 )

Penkille hyppy 3 x 15

12346236_447506672107644_621746119_n

Ponnista maasta tasajaloin penkille 15 kertaa. Pieni breikki ja pari settiä lisää. Aktivoi ja lämmittää kivasti jalkoja.

Lantionnosto penkiltä 4 x 12

12317429_717398895026846_1453423458_n

Jalat maahan ja ylävartalo penkin reunalle. Asento voi tuntua alussa hupsulta, mutta burneri pepussa on niin jees! Laita lantion päälle tanko ja nosta lantiota ylös. Suosittelen laittamaan pehmusteen ettei paina ikävästi. Purista ylhäällä pakarat yhteen ja laske alas. Älä anna pyllyn löpsähtää alhaallakaan, vaan pidä jännite koko ajan liikkeessä.

Yhden jalan nousu penkille 3 x 15

12317368_1050407688355318_451586200_n

Ota käteen kahvakuula, selän taakse tanko tai käteen käsipainot. Laita toinen jalka penkille  ja ponnista toisella jalalla tuoden sen eteen koukkuun.

Sarjojen välissä pumppailin vielä vähän syväkyykkyä pyllylle. Kokonaisuudessaan nopea ja tehokas pepputreeni :). Olipa muuten mukavaa pitkästä, pitkästä aikaa tehdä ihan sali-salipostausta! Nykyisessä treenipaikassa saan otettua kuviakin, jej!

Viikonloppuna on luvassa ainakin vaatekutsut, Tuomaksen synttärikahvit ja vissiin porukoilla käynti. Oikein mukavaa viikonloppua <3.

Mitä olit mieltä ihan perus salipostauksesta?

SEURAA MAMAA Facebookissa / Bloglovinissa/ Instagramissa

Kommentit (10)

  1. Liisa

    Jes allekirjotan kyllä nämä! :))
    Paljon sul on painoo lantionnostossa tossa kuvassa?

    • Tiina / Fit Fat Mama

      Öö 30 tai 35 :). En oo pitkään aikaan tehny nii ei uskalla repii heti jätti painoilla 🙂

    • Liisa

      No mä oon ihmetelly miksen saa tota tuntuun, nii olisko vaik liian vähän painoo :D:D
      Mulla on ollu joku 15 kg nii siihen nähen sulla on vaikka kuin paljon!

    • Tiina / Fit Fat Mama

      Hehe no kantsii laittaa sit enempi kuha kattoo ettei ala selkään käymään :). Ite huomaan jos on liian paljon painoo, että selkään käy

  2. Elina

    Lisää tälläsiä pikatreeni postauksia! Sellasiakin mitä voi toteuttaa salilla, esim yläkropalle, käsille tms..
    Kiitti tästä postauksesta! 🙂

    • Tiina / Fit Fat Mama

      Oi kiitos Elina, kiva kuulla että tykkäsit :)! Tämä oli kyllä mieluisa tehdäkin, kivaa jakaa sali-iloa bloginkin puolelle kun olen saanut motivaatiota takaisin <3 Ehdottomasti teen uudelleenkin 🙂

  3. MiiMii

    Hyvät ja tehokkaat liikkeet, Tykkään. Etenkin kun voi tehdä kotona. Vinkkaus lantion nostoon: jos ei ole painoa käytössä niin lisää haastetta saa tekemällä yhdellä jalalla. Irrota toinen jalkapohja lattiasta, jos sujuu niin nilkka tukijalan päälle tai eteen ojennettuna. Samalla core treeni. Luonnollisesti joutuu tekemään kaksi puolta, joten menee kauemmin. Ei siis pikapika treeni.

    • Tiina / Fit Fat Mama

      Kiitos Miimii ja tosi hyvä vinkki! Oonkin kotosalla tehny joskus peppupumppailuja superina tuolla tyylillä, eli ensin normaalit lantionnostot ja sitten heti perään superina yhdellä jalalla 🙂

  4. Karina
  5. Fit Fat Mama

    […] paljon mielekkäämmäksi. Jatkoa siis edelliseen salitreenipostaukseen! Viimeksi kirjoittelin 3 liikkeen tehokkaasta pepputreenistä, nyt on luvassa olkapäät. Olkapäät on sellainen lihasryhmä jota treenasin aikoinaan liikaa, […]

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.