Irtiotto arkeen kylpyläreissulla

Haluttiin pientä hemmottelua koko perheelle ja suunnattiin perjantaina koko porukka kylpylähotelliin. Minireissu oli palkinto ajottain rankasta syksystä ja ilon hetki kun yt-neuvotteluiden jälkeen sain pitää työpaikkani. Kaikki ansaitsevat joskus pientä hemmottelua <3.

Perjantaina vein pojan eskariin jonka jälkeen menin neidin kanssa postin kautta kirjastoon hakemaan automatkaa varten äänikirjoja. Käytiin myös ensimmäistä kertaa keskustan suht uudella kirpputorilla ekokirppiksellä. Mukaan ei tarttunut mitään, mutta kivaa oli kuitenkin käydä kurkkaamassa tarjooma.

Kotona tein nopeasti ruuan, mies heräsi yövuoron jäljiltä ja syötiin lounas. Kävin hakemassa eskarilaisen ja viimeisten pakkauksien jälkeen päästiin matkaan.

Varattiin hotellihuone ja kylpyläkäynti Bombalta jonne ajaa meiltä n.pari tuntia.

Hotellihuone ei ollut mitenkään erikoinen,mutta kylpylä: ai että! Niin paljon isompi ja monipuolisempi kuin Kolilla. Lemppari oli ehdottomasti kuumavesiallas jossa oli ihana lölliä kuumassa vedessä. Oltiin 6veen kanssa sissejä ja hipsittiin myös ulkona olevaan paljuun loskan läpi :D.

Mentiin kylpylään juuri sopivaan aikaan kun ihmisiä ei ollut vielä kovin paljoa. Polskittiin pari tuntia ja lähtiessä n. 17 maissa ihmisiä alkoi valua enemmän.

Kylpyläkäynnin jälkeen mentiin syömään Nurmeksen ainoaan kebabpaikkaan. Lapset otti pitsan puoliksi ja me aikuiset tilattiin kebab beytit. Beyti oli pilkottu kebabrulla annos ja päällä oli jogurttikastiketta,tomaattia ja jalapenoja. Annokset oli positiiviset yllärit, palvelu oli hyvää ja ruuan sai nopeasti.

Hotellissa pötköteltiin pitkä tovi sängyssä herkkuja syöden. Se on reissuissa yksi parhain juttu,niin yksinkertaista mutta niin kivaa. Ottaa vaan rennosti ja chillata. Taapero tosin pyyhälsi mm.nenäliinat pitkin poikin huonetta haha :D.

Menin nukkumaan jo 22 jälkeen ja aamulla herättiin n.kasin maissa. Pitkät unet hotellin sängyssä,ai että.

Aamupala oli tosi hyvä! Suolaisista lempparit oli käsintehdyt karjalanpiirakat ja mansikka-basilikasmoothie. Makeista ehdottomasti suklaaputous. Nam!

Bombalta ajettiin siskoni luokse Kajaaniin jossa oltiin yksi yö. Ihana pieni parin yön irtiotto <3.

Mukavaa sunnuntaita just siulle!

Kommentit (2)
  1. Oi onpa uikkarisi ihana! Onko se mistä?

1. Kiitos Kaisa :). Tilasin sen alkuvuodesta Zalandolta, laitoin hakutermeihin tyyliin vaan musta uimapuku 🙂