Helppo ja tehokas treeni ulkoilun aikana

Hellurei ja kivaa maanantaita! Tässä pitkästä aikaa oma suunnittelemani treeni youtube treenien sijaan. Ulkoilin eilen lasten kanssa ja tein tämän pikkutreenin ulkoilun lomassa.

Et tarvitse siis mitään välineitä, kaikki liikkeet tehdään seisten ja voit tehdä tämän todella helposti ulkoilun lomassa tai sitten ihan kotona olkkarissa.

 

2 liikkeen kyykky

Ensin tee 10 kyykkyä niin, että ylös noustessa nostat polven ylös. Kyykky alas, oikea polvi noustessa ylös, kyykky alas ja vasen polvi noustessa ylös.

Noiden kyykkyjen jälkeen tee heti perään 10 kyykkyä niin, että kyykky alas ja ylös noustessa potkaiset kantapään peppuun.

Pidä suht leveä haara-asento kyykätessä, niin liike käy enemmän takareisiin ja peppuun.

Sivuvatsat seisten

Heilauta vasen jalka eteen ja vie viistosti oikea käsi varpaisiin. 10 toistoa per puoli ja sitten teet heti perään toiselle puolelle.

Pomppu+pohkeet

Seiso jalat yhdessä ja kyykkää alas. Hyppää voimalla ylös niin, että ojennat jalkaterän kunnolla jotta liike käy pohkeisiin. Tee 10 hyppyä ja heti perään pohkepumppaukset ; eli suomeksi sanottuna nouset varpaille 10 kertaa keskittyen liikerataan.

Yhdistelmäliikkeet on omia lemppareita ja noista varsinkin tuo ensimmäinen jossa tehdään kyykkyä kahdella eri tyylillä oli kivoin ja tehokkain. Ei muuta kuin jumppahommiin ja kivaa maanantaita <3

Lue myös

5-minuutin vatsatreeni seisten

5-minuutin tehokas leikkipuistotreeni

Jumppa äidelle: hiekkalaatikkojumppa

Kommentit (2)
  1. Kiitos vinkeistä. Täytyy laittaa testiin 😊 ps: pirtsakat hiukset sulla

    1. Ole hyvä ja testaa ihmeessä :). Kiitos, laitoin niihin just lisää violettia 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *