Dieetin tulokset kuukauden aikana

Tammikuussa otin itseäni niskasta kiinni. Olo oli turpea, epämukava enkä tunnistanut melkein itseäni peilistä. Joulukuun överi herkuttelu jätti jälkensä varsinkin kylkiin. Oli vaan niin ihana palkita itsensä mussuttamalla pipareita ja konvehteja lapsien mentyä nukkumaan.

Kuukaudessa kiloja tippui -5kg ! Tässä ennen-jälkeen kuvat heti alkuun.

Ennen

 

Jälkeen

 

Ennen

Jälkeen

 

Ennen

 

 

 

 

Jälkeen

 

 

Alkupaino 1.1

56,5kg

 

Loppupaino 1.2

51,6

 

Olen 157cm pätkä.

Huh nyt on olo kyllä niin paljon parempi!

 

Miten tein -5kg tiputuksen kuukauden aikana?

 

Ruoka

Aloitin homman tekemällä tiukan ”puhdistuksen”, jolloin söin todella matalilla kaloreilla. Turvotusta karisi melkein 4kg. Tarkemmin tuosta kuurista voit lukea täältä.

Sain muuten kysymyksen, että miten painon käy 2 viikkoa kuurin jälkeen. Kävin silloin puntarilla katsomassa, niin paino oli itseasiassa suht sama kuin kuurin loputtua.

Kuurin jälkeen söin n. viikon niin, että toinen päivän ruuista oli salaattipainotteinen. Normaalia ruokaa saatoin ottaa hyvin vähän, mutta pääasiassa salaattia. Loppu kuusta söin kummallakin ruualla ihan normi ruokaa normi määrän, mutta salaatin määrän pidin suht samana mukana.

Maitotuotteita ja leipää vähensin paljon. Normaalisti syön suht usein esim. maustamatonta jogurttia eri höysteillä. Nyt sen sijaan söin usein omenaa ja mandariinia, sekä keitettyä kananmunaa. Leipää söin 2 palan sijasta 1 palan ja päälle reippaasti rehuja.

Pari ensimmäistä viikkoa olin tarkempi herkuttelun suhteen, mutta loppu kuusta annoin jo enemmän löysää. Samanlaista joka iltaista possuilua en kuitenkaan harrastanut.

Mitään ruokaa en punninnut, laskenut kaloreita (en edes osaisi) tai mitään muutamaan taikakeinoja.

Liikunta

Kuntosalilla kävin 2 kertaa viikossa, yhtenä viikkona itseasiassa vain kerran. Ostin uuden aktiivisuusrannekkeen edellisen hävittyä ja otin tavoitteeksi saada askelmäärät täyteen. Käytin koiraa lenkillä useammin ja mieluummin kuin normaalisti. Kotona tein 7-minuutin treenihaastetta kahta erilaista. Ensin suoritin toisen joka painottui koko kropan treeniin ja sen suoritettua tein 7-minuutin pepputreeni haasteen. Tuosta pepputreenistä postaan myöhemmin vinkkiä, oli nimittäin tosi jees!

 

Jeppis jee, olipa kiva nähdä oikeasti että kuukaudessa ilman mitään hullun hommia kiloja tippui -5kg ja olo on paljon parempi. Vieläkään en ole mikään fiteistä fitein, mutta eipä miun tarvitsekaan. Suurin muutos on sivusta otetuissa kuvissa ja sen huomaa kyllä vaatteista. Monet housut mahtuu paremmin jalkaan, jej!

 

Oikein motivoivaa maanantaita <3. Teitkö itse tammikuussa kiristyksen, miten sujui?

 

Kannattaa lukea myös nämä postaukset:

 

Kropan muutos kuukaudessa ( esikoisen raskauskilojen karistusta )

30 day Shred -Tulokset

30 päivän vatsahaasteen tulokset

 

SEURAA MAMAA

Facebookissa / Instagramissa

Kommentit (2)
  1. Vau, hyvältä näyttää! Se kevyempi olo, mikä tulee turvotusten lähdettyä, on todella jees. Itsellä oli tammikuun alkupuoli herkkujen kanssa tiukempaa, lisäsin veden juontia ja rehujen syöntiä. Nyt kun on päässyt eroon sokerikoukusta, olen herkutellut silloin tällöin. Suurin ero on nähtävillä kasvoilta (epäpuhtaudet, kuivuus..) ja jenkkikset ovat pienentyneet! Tästä on hyvä jatkaa kesäkuntoon 2019 😂 Vaa’an lukemat pysyneet samassa, mutta lihasten osuus painosta on tainnut (toivottavasti) nousta.

    1. Kiitos Jenna :). On kyllä niin paljon parempi olo huh. Miullakin on muuten iho parantunut jonkinverran, jej!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *