Fit Fat Mama
Fit Fat Mama

5-minuutin tehokas vatsatreeni seisten

Moikka moi, toivottovasti teillä on mukava viikonloppu takana. Tulin jakamaan teille vatsatreenin, jonka testasin viime viikolla.

Vatsalihastreenit mielletään yleensä selällään tehtäviksi kitkutteluiksi. Selkäongelmaisille kitkuttelut on hankalia ja aiheuttaa kipua, mutta oletko kokeillut vatsatreeniä seisten? Tässä vinkkinä seisten tehtävä vatsatreeni, jonka kesto ainoastaan 5-minuuttia!

Liikkeitä tehostamaan voit käyttää käsipainoa, kirjaa tai vaikka täytettyä vesipulloa. Voit tehdä myös ilman lisäpainoa, mutta tehokkaammin saat tehtyä painolla. Kokeilin ottaa Taaperon syliin tätä tehdessä, mutta se ei oikein toiminut lisäpainona haha!

Mukana oli itselle uusia liikkeitä ja ne kävi eniten sivuvatsoihin eli lovehandleihin eli jenkkakahvoihin.

Kannattaa kokeilla :).

Lue myös

Näin saat vatsalihakset

30 päivän vatsatreenin tulokset

10 minuutin vatsatreeni seisten

SEURAA MAMAA

Facebookissa / Instagramissa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *