5-minuutin tehokas pilates vatsatreeni

Toisen raskauden jälkeen olen treenannut keskivartaloa todella epäsäännöllisesti. Nyt olen yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta harjoittamaan keskivartaloa useammin. En tykkää nitkuttaa pitkiä sarjoja perus istumaannousuilla vaan teen mieluummin youtubesta lyhyitä&tehokkaita vatsatreenejä. Kuntosalilla vatsoja teen yleensä jalkojen nousut+laskut roikkuen telineessä. Tein tämän videon treenin + päälle jalkojen nousut/laskut ja miulla oli seuraavana päivänä vatsat ihan julmetun kipeät. Oli vielä ratsastustunti, onneksi harjoitusravia ei ollut paljoa haha!

5-minuutin tehokas pilates vatsatreeni video tulee tässä

Vaikka video on nimeltään koko kropan pilates, se kävi eniten keskivartaloon. Niin paljon, että en pystynyt edes tekemään kaikkia liikkeitä ihan loppuun. Huomaa miten rapakunnossa vatsalihakset onkaan haha!

Suosittelen kokeilemaan mikäli haluat tehdä lyhyen -mutta tehokkaan vatsalihastreenin!

Motivoivaa maanantaita tyypit <3

Lue myös

5-minuutin tehokas vatsatreeni seisten

15-minuutin kuntosalitreeni ruokkiksen aikaan

15-minuutin nyrkkeilytreeni kotona

Kommentit (2)
  1. Suvi Maarit
    15.7.2019, 09:03

    Kiitos ohjeista, tulee tarpeeseen sektion ja raskauden jälkeen kun aika rapakunnossa ollaan myös 😂 (arjensuklaasuukkoja.blogi.net)

    1. Moikka ja ole hyvä, tuo on kyllä tehokas 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *