15-minuutin nyrkkeilytreeni kotona

Heippodei! Tällä kertaa nopea kotitreeni kotona on 15-minuutin nyrkkeilytreeni. Vedin tämän kerran kun en päässytkään menemään ohjattuun jumppaan ja tämäkin oli kyllä tehokas, vaikka kestoltaan lyhyt. Treeniin tarvitset mukaan pienet käsipainot. Voi toki tehdä ilmankin, mutta niistä saa hyvin lisäbuustia treeniin.

+ Kivaa vaihtelua perusjumppiin.

+ Nyrkkeilyliikkeiden lisäksi mukana oli myös vatsalihasliikkeitä ja myös varsinaiset nyrkkeilyliikkeet käy hyvin myös keskivartaloon.

+ Helppo ja selkeä opastus.

– Pari kertaa tuli vähän ”miten toi isku nyt menikään” fiilis, mutta en antanut sen haitata. Hujoin välillä ehkä omiani, mutta hällä väliä -kunhan hujoi!

 

Seuraavana päivänä oli kädet hieman kipeänä, joten suosittelen ottamaan pienet käsipainot treeniin mukaan. Itsellä oli käytössä 2kg pikkupuntit. Jos pieniä käsipainoja ei löydy, täytä vedellä vaikka 1,5 litran vesipullo.

 

Onko teillä toiveita minkä tyyppisiä treenejä haluaisitte miun testaavan ja kertovan niistä teille?

 

Lue myös:

 

Nopea kotitreeni ilman hyppyjä

10 minuutin tehokas jalkatreeni ilman välineitä

10 minuutin käsitreeni

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

 

 

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *