Fit Fat Mama
Fit Fat Mama

15 MINUUTIN KOTIJUMPPA

Kuntosalitreenaaminen tai ryhmäliikuntatunnit eivät ole tässä elämäntilanteessa vielä mahdollisia, koska vauva ei syö pulloa, joten olen jumppaillut kotona. Sain idean; testailen youtubesta erilaisia kotijumppavideoita ja kerron niistä oman kokemukseni täällä blogissa!

Sarjan ensimmäinen jota testasin oli;

15-Minute Beginner’s At-Home Cardio Workout | Class FitSugar

Videon nimestä olisi luullut, että kyseessä on helppo, eikä rankka treeni. No näin ei ollut, hiki tuli kyllä todella hyvin pintaan noinkin lyhyessä ajassa. Treeni sisälsi 2 eri kierrosta ja kierros tehtiin aina kahdesti. Yksi liike oli sellainen jossa lankutettiin ja punnerrettiin, sen korvasin lantionnostoilla koska synnytyksestä on vasta 3-kuukautta. Eli se vinkiksi liikkeen korvaavaksi toteutustavaksi mikäli siullakin synnytyksestä vasta vähän aikaa.

* Treenin kesto 15-minuuttia. Sisälsi alkulämmittelyn ja venyttelyn

* Selkeä opastus, vaikka video onkin englanniksi.

* Ei liian ärsyttävä tekopirteä ohjaaja

* Myös helpotettu versio. joten käy myös alottelijoille; yksi jumppaaja teki helpotetun version liikkeistä

* Tehokas! 15-minuutissa tuli todellakin hiki

*Liikkeistä oma lemppari oli kyykkykävely sekä sivukyykky jossa myös yläkroppa työskenteli mukana.

Tykkäsin, tätä haluan tehdä jatkossakin!

 

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.