Fit Fat Mama
Fit Fat Mama

10 minuutin tehokas jalkatreeni ilman välineitä

Maanantai moikat! Tsösses mikä Fat Mama olo nyt on, viikonloppu meni niin överiksi että morjens. Jospa tänään vaikka tekisi pientä jumppaa niin toisi hieman tasapainoa. Tänään mennään muuten ensimmäistä kertaa koko perheen kanssa ulos syömään, toivottovasti menee kivasti :). Helpottaa kovasti ulkona syöminen kun vauva saa istua syöttötuolissa.

Kotitreenejä postaussarjassa vuorossa jälleen lyhyt, mutta tehokas treeni. Kyseessä on jalka/pepputreeni ja tähän ei tarvitse mitään välineitä.

Olin jo ihan unohtanut tämän treenin, mutta onneksi olin tallentanut luonnoksiin! Tein tämän edellisen kerran viikko sitten ja huh! Seuraavana päivänä etureidet oli ihan kipeänä, huomasi tehneensä -ja ihan kropan omalla painolla ilman mitään välineitä tai saleja.

Vaikka treeni kestää vain 10-minuuttia, se on todella tehokas.

Settiin kuuluu lämmittely, sekä myös venyttelyt.

Liikkeet on simppeleitä, mutta todella tehokkaita. Uusia liikkeitä itselle muutamia ja varsinkin etureisille oli mukana todella polttava liike! Viimeinen setti sai pulssin kyllä nousemaan ihan kunnolla ja vesi maistui tämän jälkeen.

Tämän jälkeen voisi vetäistä kätevästi vaikka aikaisemmin linkkaamani 10-minuutin käsitreenin, niin siinäpä ylhäältä alas kattava treeni valmiina!

Motivoivaa maanantaita <3

Lue myös: 10 minuutin käsitreeni

15 minuutin kotijumppa

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

Kommentit (2)

  1. Riina

    Huh, olipahan treeni! 😀 🙂 oon tykännyt tosi paljon näistä sun linkittämistä treenivideoista 🙂

    • Tiina / Fit Fat Mama

      Tosi kiva kuulla Riina, mietinkin tossa yks kerta että tekeeköhän muut näitä edes perässä niin kiva kuulla, että sie ainaki oot tehnyt :). Joo tuo on kyllä huippu jalkatreeni! 🙂

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.