Coaching Kira
Coaching Kira

Coachingkira Vlogi: Käsipäivä

MUN KÄSIPÄIVÄNI

Jonkun verran tulee kysymyksiä siitä, mitä itse puuhastelen salilla. Joten tässä tämän hetkinen yläkroppatreenini.

Tasapuolisuuden vuoksi vlogiin tulossa myös jalkapäivän treenini.

yläkroppatreeni
Hauiskääntö seisten käyrätangolla. ❤

Ohjelmassa olevat ovat kaikki tällä hetkellä suuria suosikkejani, joskin tällä erää ultimate suosikkini, rintapunnerrus, puuttuu – vaihtelu virkistää. 😀

Tsekkaa video ja kerro, löytyikö oma suosikkisi videolta! Mikä on suosikki yläkroppaliikkeesi?

Painot ovat yksilölliset: stikkaa sellaiset painot, että tekniikka säilyy & viimeiset toistot tuntuvat.

TREENI:

Leuanvedot (avustettu) 6 x 8

Yhden käden vauhtipunnerrus 4 x 12-15

Ylätalja lapiokahvalla 4 x 12-15

Hauiskääntö käyrätangolla 6 x 8-10

Yhden käden tuettu kulmasoutu 4 x 12-15

Ojentajat TRX:llä 4 x 15

– tauot sarjojen välissä 30 sek

Testaa ja kerro kommenteissa mitä diggasit! Woop woop!

Ps. Olethan äänestänyt jo suosikkiasi Inspiration Blog Awardseissa? Mut löytää kategoriasta Vuoden Energisin. 💥💪

Treeni-iloa uuteen viikkoon,

x Kipa

Äänestä blogiani Inspiration Blog Awardseissa

Äänestä blogiani Vuoden Energisin -kategoriassa. Tässä sarjassa ehdolla olevat vaikuttajat ovat motivoineet muita tekemään parempia ratkaisuja arjessa sekä luoneet ympärilleen tsemppihenkeä ja hyvää fiilistä!

Klikkaa kuvaa & vaikuta!

äänestä

♡♡♡ Kiitos! ♡♡♡

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.